Povećanje online prodaje

Kreirajte efikasnu prodajnu strategiju

Online prodavnica je odličan kanal za prodaju, ali bez dobre prodajne strategije, je kao tužna fizička prodavnica bez kupaca. U kompaniji Business Solutions vam u odnosu na specifiku vaše delatnosti, pomažemo da razvijete i implementirate efikasnu prodajnu strategiju, koja će vašu online prodavnicu pretvoriti u neumorni prodajni motor, koji generiše prodaju 24/7. Pomoći ćemo vam da privučete ciljne klijente, ponudite im besprekorno iskustvo u prodaji i postrprodaji, te ih kvalitetnim i relevantnim sadržajem uverite da se uvek iznova vraćaju na vašu stranicu.

Prednosti

Dostignite svoje ciljne kupce

Navigacija na web stranici je važan deo korisničkog iskustva, koje se oblikuje već u prvom koraku kreiranja web stranice ili prodavnice. Korisnici na vašem sajtu trebaju bez napora i traženja pravih programskih funkcija ili linkova doći do informacija ili proizvoda. Navigacija web stranice mora biti jednostavna i jasna za korisnike vašeg sajta.

Sadržaj na vašem sajtu mora biti jedinstven i privlačan za vašu ciljnu grupu. Opisi trebaju obuhvatiti suštinu i istaći ključne informacije. Naslovi proizvoda trebaju biti istaknuti i ispravni. Opisi proizvoda ili usluga trebaju biti detaljni i trebaju pružati dodatnu vrednost kupcu. Svi sadržaji takođe trebaju biti optimizovani (SEO) za bolje rangiranje na webu.

E-pošta ili "newsletter" i dalje je veoma efikasan način komunikacije. Svoje klijente, kupce i pratitelje možete smisleno kategorizirati u različite liste i tako različitim grupama slati samo sadržaje koji ih zanimaju. Pored lista primalaca, važno je oblikovati i efikasnu strategiju prodajnog levka (funnel), koja vam diktira u kojoj fazi je vaš "lead".

Prvi korak u oglašavanju vašeg proizvoda ili usluge je integracija programa, kao što su Google Analytics, Google Ads i Facebook Pixel na vašu web stranicu ili prodavnicu. Pomoću ovih osnovnih alata, obezbeđujemo web analitiku o tome koliko dugo neko ostaje na vašoj web stranici, kada je napustio sesiju, šta je pregledao i možda čak kupio ili popunio kontakt formu. Praćenjem analitike možete postići bolje rezultate na duže staze, prilagođavajući sadržaj ciljnoj publici i lakše ih dosegnuti putem ciljanih oglasa.

Želite li da saznate više o rešenjima?

Prijavite se za besplatnu prezentaciju.
Prijavi se

Rešitve

Sorodni produkti