Nabavka

Digitalizujte ceo nabavni proces

Standardizovani i struktuirano vođeni nabavni procesi, imaju veliki uticaj na poslovanje. Uspešne kompanije tako posvećuju veliku pažnju uvođenju modernih alata za stratešku nabavku i redovnoj nadogradnji alata za operativnu nabavku. Sa sveobuhvatnim poslovnim informacionim rešenjem Microsoft Dynamics 365 Business Central, možete efikasno planirati i voditi ceo proces nabavke, od planiranja, obrade naloga, provera zaliha i vrednovanja uticaja do finalne analize i izveštavanja.

Prednosti

Prednosti digitalizacije nabavke

Sa naprednim rešenjima u oblasti poslovne analitike, možete vizualizovati ceo plan nabavke i postaviti efikasan nadzor na svakom koraku procesa. Uspostavite struktuiran i standardizovan nabavni proces, koji se odražava na poboljšanje i stabilnije poslovanje i racionalizaciju nabavnih troškova.

Pratite trenutni tok novca, optimizujte finansijsko stanje sa strateškim planiranjem tokova plaćanja, ujednačite politiku popusta, uspostavite automatsko izračunavanje i knjiženje, tačno procenite nivo zaliha i ocenite dobavljače na osnovu njihovih prethodnih usluga. Sve to u jednom rešenju.

Sa integrisanim procesima, možete planirati i pratiti izvršenje nabavke direktno u ERP sistemu. Automatizacija zaliha se odvija u realnom vremenu. Porudžbine se odvijaju glatko i bez komplikacija.

Troškovi nabavke materijala i usluga, predstavljaju čak 57% ukupnih troškova kompanije. Alat, kao što je Business Central, pomaže smanjenju nabavnih troškova i optimizaciji celokupnog procesa, putem unifikacije nabavnog procesa i uvida u celokupni lanac nabavke.

Odseci za nabavku, koji sprovode digitalizaciju, mogu očekivati 40% povećanje godišnjih ušteda.

Želite da saznate kako digitalizovati nabavku?

Prijavite se za besplatnu konsultaciju.
Prijavite se

Produkti

Optimizujte procese nabavke