DMS - sistem za upravljanje dokumentima

Bezbedno upravljajte i razmenjujte dokumente

Sa efikasnim dokumentnim sistemom, možete uspostaviti osnovu za prikupljanje, skladištenje i distribuciju dokumenata i realizaciju bezpapirnih radnih postupaka. Smanjite troškove, uredite i ubrzajte poslovanje i omogućite zaposlenima trenutan pristup poslovnim dokumentima.

Prednosti

Prednosti upotrebe modernog sistema?

Pomoću modernog dokumentnog sistema moći ćete brže da kreirate i razmenjujete dokumente i potrošićete manje vremena na traženje ključnih dokumenata. Zahvaljujući sigurnom načinu skladištenja, obezbedićete da se vredni podaci neće izgubiti ili slučajno izbrisati.

Uspostavite automatizovano digitalno prikupljanje svih vrsta primljenih dokumenata - računa, otpremnica, narudžbina - i izbegnite ručno unošenje dokumenata.

Pomoću dokumentnog sistema, lakše ćete uspostaviti uređen način skladištenja i distribucije poslovne dokumentacije i tako doći do željenih informacija, za samo nekoliko sekundi.

Razmena informacija i dokumenata je brža i efikasnija uz pomoć dokumentnog sistema. Sistem dodeljivanja prava i kontrolinga, garantuju apsolutnu sigurnost i poverljivost dokumenata.

Zaposleni u proseku troše više od tri nedelje godišnje na pretragu, brisanje, kreiranje i deljenje dokumenata.

Žželite li da saznate više o rešenjima za upravljanje dokumentima?

Prijavite se za besplatnu prezentaciju.
Prijavite se